Společnost Zásilkovna je tu již od roku 2010 a slouží pro přepravu balíčků pro velké i malé e-shopy. Celá služba funguje tak, že si na některém z e-shopu objednáte zboží, najdete prodejnu spolupracující se Zásilkovnou a balíček si tam jednoduše necháte poslat. Cena poštovného je pak výrazně nižší než jinou přepravní společností. Služba je také velice atraktivní z pohledu majitele e-shopu.
Setkal jsem se také s e-shopem, kde byla cena za malý balíček u České pošty 140 Kč, za PPL 89 Kč a za Zásilkovnu jen 49 Kč. Ano, je pravda, že Zásilkovna nedoručuje balíčky až před byt, jak tomu je u PPL, DPD a jiných společností. Zásilkovna se tímto směrem alespoň prozatím nevydala a míří na zákazníky, kteří mají ve svém okolí výdejní místo a chtějí ušetřit nějakou tu korunu.
Vůbec poprvé jsem vyzkoušel také mobilní aplikaci, která je dostupná pro platformy Android (Obchod Play) a iOS (App Store) zcela zdarma. Vzhled je moderní, vše je přehledné a hned po spuštění vidíte všechny své objednané balíčky. Máte také podrobné informace o ceně balíčku, otevírací dobu prodejny, všechny spolupracující výdejny na mapě a také zobrazení kódu pro vydání balíčku. Nejlepší na tom vše je, že není třeba zadávat žádné sledovací číslo balíčku, ale aplikace balík najde sama dle e-mailu a tel. čísla. Zásilkovna prostě pochopila, že v jednoduchosti je síla.
Díky opravdu vydařené aplikaci mám ze Zásilkovny velice dobrý pocit a rozhodně ji budu jen díky tomu využívat častěji. Takové DPD by si mělo vzít příklad, když jejich webové rozhraní poskytující informace často nefunguje, zobrazuje mylné informace a má další řadu problémů. Českou poštu tady rozebírat raději ani vůbec nebudu…
dobrý den, kolegyně má nový telefon Huawei, na který se nám bohužel nepodařilo nainstalovat aplikaci zásilkovna. původně měla Lenovo (který bohužel umřel) a kdykoli chce Zásilkovnu nainstalovat, ukazuje spárované zařízení původní Lenovo a nelze tuto nabídku nijak změnit. Máte nějaký fígl, jak to zprovoznit? Děkuji na radu a přeji hezký den Beránková