Už to bude téměř dva roky, co jsem si pořídil internet na doma od O2 a také mobilní internet od Vodafonu. Začal jsem se tedy poohlížet po konkurenci, která ve své nabídce nabízí daleko přívětivější rychlost internetu na doma a na cesty mám KONEČNĚ tarif s neomezenými daty. U Vodafonu jsem měl přenosný LTE internet se 60 GB dat.
Útěk od O2 byl poměrně snadný. Navštívil jsem prodejnu, přetrpěl přemlouvání a domluvil výpověď. Jelikož jsem odstoupil od smlouvy dva měsíce před vypršením platnosti, tak jsem musel uhradit pokutu, což jsem očekával. Za každý měsíc se jedná o 20% z částky za každý zbývající měsíc, takže finální cena byla pouhých a snesitelných 199 Kč. Poté měl operátor 30 dní na vyřešení výpovědi a vše bylo bez problémů.
Vodafone je však úplně jiná káva a návštěva prodejny je úplně, ale ÚPLNĚ na nic. Než jsem do prodejny vkročil, tak jsem neočekával tak dlouhou frontu, kdy téměř každý přede mnou podával výpověď kvůli neomezeným tarifům od T-Mobilu… Frontu jsem však nakonec vydržel a očekával jsem, že odstoupení od smlouvy bude poměrně snadné, jak tomu bylo u O2, ale to jsem se šeredně zmýlil… Dostal jsem jen papíry, kam jsem musel vyplnit veškeré údaje – jednoduše jsem musel výpověď podat písemně, takže se vlastně téměř nic na prodejně nevyřídilo.
To byl ale teprve začátek! Po týdnu mi Vodafone zaslal SMS, že moje žádost byla přijata a očekával jsem, že je všemu konec. Pár dní později jsem však byl telefonicky kontaktován, že výpověď není ověřena a musím sdělit své heslo do samoobsluhy, které mi pracovnice na prodejně bez mého souhlasu vygenerovala nové a nemohl jsem jej tedy dohledat. Hovor byl tedy ukončen a opět nic nebylo vyřízeno, tedy krom mých nervů.
Následující den jsem se však snažil heslo dohledat, protože mi bylo jasné, že návštěva prodejny by byla opět zbytečná. Po pár hodinách jsem jej našel v jednom z mých mobilů, kam mi bylo zasláno SMS zprávou. Rozhodl jsem se tedy zavolat na linku Vodafonu, ale to byla teprve skutečná očista… 43 minut jsem na lince musel poslouchat opravdu příšernou hudbu, a nakonec jsem hovor ukončil. Řekl jsem si, že další den v dřívějších hodinách to bude už lepší, ale opět jsem se příšerně mýlil a na lince trávil 1 hodinu a 8 minut, než jsem byl spojen s operátorem. Čekání bylo únavné a z neustále opakující se hudby jsem měl chuť si rozmlátit hlavu o zeď. No, hovor byl také téměř zbytečný, protože opět nebylo nic vyřízeno a byl zadán jen a pouze požadavek a s tím, že budu ještě telefonicky kontaktován pro ověření výpovědi.
Po pár dnech jsem byl kontaktován příjemnou pracovnicí Vodafonu, kde jsem samozřejmě musel souhlasit s nahráváním hovoru, sdělil jsem své začáteční čísla z vygenerovaného hesla, vytrpěl otravné přemlouvání a výpověď byla konečně potvrzena. Teď už jen musím čekat pár dní, abych zaplatil pokutičku, měsíční poplatky a pak snad bude mít konečně klid… No, spíš tedy doufám, že konečně bude klid. Už jen čekám, kdy budu kontaktován, abych se dostavil na odebrání vzorku krve, dvou prstů a jednoho varlete.
Abych byl férový, tak musím říci, že jsem byl téměř dva roky s internetem od Vodafonu spokojený. Výpadů sítě bylo minimum, doposud nabízel nejvýhodnější cenu 60 GB za necelých 5 stovek měsíčně, ale beztak jsem musel za jednou tolik dokupovat data… Prodejny tohoto operátora jsou však úplně na nic, dva zaměstnanci na Mělnické pobočce jsou neschopní a odchod od tohoto operátora je příšerným zážitkem, který si zažít opravdu nechcete. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ SE K VODAFONU UŽ NIKDY NEVRÁTÍM! Pokud bych však někdy nad zřízením služeb u Vodafonu uvažoval, tak prosím o kastraci a následnému utracení.
Tak půl roku zpátky jsem měl stejný problém. U čtení článku jsem se dost pobavil 😀 Ty ses u toho tmobilu upsal na dva roky?
Ne, T-Mobile nabízí nové tarify bez úvazků. Zvolil jsem si jen data, protože hovory a SMS moc nepotřebuji. 😉
Mám teda podobnou zkušenost, ještě čekám co mě teda čeká po převedení čísla k jinému operátorovi.
Počítám s tím ,že mi vyučtujou již nevyužívané služby a budou chtít platit a platit dále.
Mám jednu teorii.kdyz s Vodafone nic
neřešíte,dovoláte se na linku hned,jakmile začínáte něco řešit ,vypovídat atd.automaticky vás řadí na konec čekací řady. dokonce jsem to zkoušela,máme(měli jsme),tři čísla u Vodafonu a přítel se dovolal hned a já už byla 20 min na lince s hudbou.
vodafon-dobil jsem si kredit u terminálu,dostal potvrzeni,ze platba proběhla a kredit nikde.po zdlouhavych pokusech,kdy jsem se dovolal operatorovi mi bylo zdeleno,ať platbu reklamuji a na můj dotaz, kde si můžu kredit dobit na první dobrou mi bylo zdeleno, že neví.tj.zaplatil jsem za něco,s čeho nemam vůbec nic.tj.systém Vodafonu je nedokonalý,ve vývoji,zatím funguje bezvadně vybírání peněz,ale poskytování služeb jak kdy a jak komu,což mi připadá absurdní,nepochopitelne a hodně přes čáru.
Po 15-ti letech u Vodafone, počítáme dny, kdy budeme bez sankcí zmizet.
To co jsme s těmi idioty za poslední tři měsíce zažili je na Neurol
Mám od Vodafonu setobox a je to hrůza,když nahrávám nemůžu se na to koukat a ž po několika hodinách to mi je na nic.Zlatý UPC.
A co říci na sprostou likvidaci „Horizon Go“? Super služba UPC v rámci TV balíčku – bez náhrady s přechodem k ‚vodafónu‘ – fuč! Za stejné prachy – horší služby!!! Podraz!