Na Xiaomi nebo Redmi náramek/hodinky nechodí notifikace? Tady je řešení

Máte nové hodinky či chytrý náramek Xiaomi nebo Redmi? Můžete narazit na problém s příjmem notifikací (upozorněním z aplikací)? Někdy se stává, že se běh aplikace na pozadí ukončuje, díky čemuž dochází k problémům se synchronizací hodinek/náramku.

Jak problém vyřešit?

Každý Androidí mobil má trošku jinou nadstavbu Androidu, takže postup se může lišit. Často však stačí dlouze klepnout na ikonu aplikace Xiaomi Wear/O Aplikaci a povolit automatické spouštění aplikace a zakázat spořič baterie. Poté mobil restartujte.

Tento postup nefunguje? Přejděte do nastavení telefonu/Aplikace a najděte aplikaci Xiaomi Wear. Poté povolte přístup k oznámením, automatické spouštění aplikaci a zakažte spořič baterie.

Tyto postupy jsou popsány dle mobilu Xiaomi 11T a náramku Redmi Smart Band Pro.

>>Mohlo by se vám také líbit:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*