Vlastníte hodinky Withings Move ECG, ale nelze je spárovat s mobilem? Pomoci může reset hodinek do továrního nastavení. Problémy se spárováním se většinou vyskytují u hodinek zakoupených z druhé ruky, protože neustále vyhledávají mobil předchozího majitele.
Jak hodinky vyresetovat?
- Pokud hodinky máte s mobilem již spárované, ale aplikace se odmítá spojit, tak přejděte do nastavení telefonu, najděte Bluetooth a odeberte párování hodinek
- Dlouze stiskněte tlačítko na pravém boku mobilu a drže jej po dobu 10 vteřin – ručička druhého ciferníku s procenty se začne pohybovat
- Nyní opět dlouze stiskněte tlačítko a držte jej, dokud hodinky dvakrát nezavibrují
- Ručička by se měla posunout na 50%
- Tlačítko stiskněte pětkrát – v jednom případě jsem jej musel stisknout až 8krát, dokud se ručička druhého ciferníku neposunula na 0%
- V takovém případě dojde k vyresetování a po přibližně jedné minutě je můžete zkusit znovu spárovat s mobilem
- Pokud se nezadařilo, postup opakujte