Připravte se na POCO MANII s vlnou obřích slev k oslavě 5. výročí založení značky

Značka POCO, oblíbená mezi mladými světovými technologickými nadšenci, oficiálně oznámila pořádání kampaně POCO MANIA, která se bude konat od 28. srpna do 10. září 2023 ku příležitosti oslavy 5 let od jejího založení. Spolu se vzrušujícími narozeninovými akcemi nabízí značka POCO úžasné slevy na širokou škálu chytrých telefonů v rámci speciální oslavné akce.

POCO MANIA je odjakživa zaměřena na potřeby svých zákazníků, a proto v rámci této jubilejní akce cílí na další posilování vztahů se svými uživateli a zároveň se snaží ještě více poznat potřeby mladé generace Z. Díky vzrušující sérii akcí k výročí si POCO klade za cíl budovat silné spojení a interakci se svými věrnými fanoušky.

V rámci oslav bude POCO odměňovat své fanoušky překvapivými dárky výměnou za to, že se podělí o své nejbláznivější vzpomínky s celosvětovým publikem technologických nadšenců. Značka POCO si navíc váží každého fanouška a věří, že slavný úspěch, kterého dosáhla za 5 let své existence, je neoddělitelný od neustálé podpory svých příznivců. Za sdílení svých osobních fotografií z mobilního telefonu POCO F1 budou věrným fanouškům nabídnuty speciální dárky v limitované edici jako projev vděčnosti. Prostřednictvím této velkolepé online akce bude mít POCO a její fanoušci příležitost předvést svůj sebevědomý a unikátní postoj.

Značka POCO se věnuje segmentu telefonů střední třídy a věří, že plné pochopení potřeb trhu je předpokladem pro vývoj nových inovativních produktů, které neustále překonávají očekávání zákazníků. Proto nedávno ve spolupráci s globální společností YouGov, která se zabývá průzkumem veřejného mínění a zpracováním dat, provedla rozsáhlý průzkum mezi spotřebiteli na pěti trzích jihovýchodní Asie (v Malajsii, Indonésii, na Filipínách, v Thajsku a Vietnamu), a získala tak hluboký přehled o jejich vnímání a očekávání na trhu s telefony střední třídy.

Tato zjištění podpořená klíčovými údaji z průzkumu byla zveřejněna na konferenci “POCO Partners Southeast Asia Forum 2023 – Next steps: Gen Z changes the game” v thajském Bangkoku 21. srpna. Během fóra Anne Wang, vedoucí marketingu značky POCO Global, vysvětlila, jak smartphony střední třídy v posledních dvou letech rychle zmenšují náskok telefonů, které jsou tradičně považovány za prémiové, a nyní nabízejí téměř identickou prodlouženou výdrž baterie, větší úložiště, výkonnější procesor, více paměti RAM a vynikající displej, a to za mnohem praktičtější a dostupnější ceny.

Angus Ng, vedoucí produktového marketingu ve společnosti POCO Global, diskutoval s vysokými manažery společností Lazada, MediaTek, PUBG a Shopee o nejnovějších technologických trendech a poznatcích založených na datech na trzích elektronického obchodování, her, čipových sad a chytrých telefonů v zemích jihovýchodní Asie. Tato zjištění a trendy představují významné změny, které do této hry vnesla generace Z, a zároveň naznačují nové vzrušující příležitosti ve světě telefonů střední třídy.

POCO se jako značka mobilních telefonů, která jasně rozumí svým mladým technicky zdatným uživatelům, snaží poskytovat cenově výhodné mobilní telefony s neuvěřitelným výkonem pro zábavu. Během svého 5. výročí POCO s potěšením oznamuje speciální slevy až 15 % na řadu POCO F5, 20 % na řadu X5, 30 % na řadu M5 a neuvěřitelných 40 % na řadu C40. Připojte se k oslavám a buďte první, kdo si užije obří slevy!

Nabídka platí na vybrané produkty od 28. srpna do 10. září 2023, nebo do vyprodání zásob, na www.xiaomicesko.cz a u vybraných prodejců.

Zdroje: TZ

>>Mohlo by se vám také líbit:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*