Společnost OPPO oznámila, že bude v příštích dvou sezónách spolupracovat s UEFA, a to včetně soutěží Ligy mistrů UEFA, Superpoháru UEFA, finále Ligy mistrů UEFA ve futsalu a finále Ligy mládeže UEFA.
OPPO, výrobce chytrých telefonů, bude první čínskou značkou, která bude úzce spolupracovat s UEFA a společně budou upozorňovat na inspirativní momenty na hřišti i mimo něj a pomáhat fanouškům být jejich součástí. Partnerství bude probíhat v následujících dvou sezónách.
Pozice Ligy mistrů UEFA jako „nejlepší z nejlepších“ je v souladu s heslem značky OPPO „Inspiration Ahead“, které ztělesňuje odhodlání značky usilovat o úspěch. OPPO bude spolupracovat s UEFA a představovat fotbalovým fanouškům po celém světě inspirativní momenty Ligy mistrů UEFA.
William Liu, prezident globálního marketingu společnosti OPPO, uvedl: „Jsme nadšení, že můžeme být partnerem UEFA a spolupracovat s nimi na tom, abychom fotbalové fanoušky během soutěží UEFA inspirovali. Ve společnosti OPPO věříme v sílu inovací, které nám pomáhají překonávat životní výzvy. Tato synergie s touhou UEFA bojovat tváří v tvář nepřízni osudu dělá tohle partnerství dokonalým.“
Marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein dodal: „Jsme potěšeni, že můžeme společnost OPPO přivítat v rodině sponzorů UEFA v rámci největší klubové soutěže na světě – Ligy mistrů UEFA. OPPO je globálním lídrem v oblasti mobilních technologií a společně se těšíme na další rozvoj našeho úsilí o propojení a inspiraci fotbalových fanoušků po celém světě.“
V rámci partnerství získá značka OPPO velký prostor. Objeví se na pozadí přenosů a na stadionech, včetně rozsáhlé reklamy po obvodu stadionu, na webových stránkách i na sociálních médiích Ligy mistrů UEFA. Kromě toho nabídne OPPO fotbalovým fanouškům jedinečnou příležitost jít v průběhu celé sezóny Ligy mistrů UEFA přímo na hřiště a zachytit klíčové okamžiky pomocí chytrých telefonů OPPO. Inspirativní momenty zachycené během zápasů budou sdílené v galerii OPPO na webových stránkách Ligy mistrů UEFA i na domovské stránce OPPO pro Ligu mistrů UEFA.
V rámci partnerství se také zviditelní vlajkové produkty OPPO, jako je řada mobilních telefonů Find a Reno se špičkovým obrazovým procesorem MariSilicon X, spolu s novými a připravovanými produkty OPPO jako jsou třeba sluchátka a chytré hodinky.
Tento nejnovější sponzoring rozšiřuje stávající sportovní partnerství společnosti OPPO a její ambice inspirovat a zapojit spotřebitele prostřednictvím sportu. Čínská technologická společnost již čtvrtým rokem spolupracuje s Wimbledonem a Roland-Garros a je také globálním partnerem Mezinárodní kriketové rady (ICC). Partnerstvím s různými mezinárodními sportovními turnaji chce společnost OPPO projevit respekt k uživatelům v různých regionech a kulturách a sloužit potřebám uživatelů po celém světě.
Zdroje: TZ