Strategie Customer Relation Management, hezky česky řízení vztahů se zákazníky, je vhodná pro každého, kdo v podnikání přichází opakovaně do styku se stejnými klienty. Budování oboustranně prospěšného vztahu je většinou mnohem efektivnější než jednorázové zakázky, ale je k tomu zapotřebí vhodně zvolená aplikace. Tedy taková, která umožní automatizaci všech důležitých akcí v rámci souvisejících agend. Pokud zvolíte eWay-CRM, nebudete litovat.
CRM systém eWay-CRM je aplikace integrovaná do rozhraní populárního e-mailového klienta Microsoft Outlook. Využívají ho firmy po celém světě a pravděpodobně si ho rychle oblíbíte i vy. Pomůže vám udržet přehled nad zákazníky, projekty a poptávkami, ale také vám usnadní hromadné rozesílání korespondence a další rutinní aktivity
Důvěrně známé rozhraní
Velkou výhodou eWay-CRM je intuitivní prostředí Microsoft Outlooku. Budete pracovat tak, jak jste byli doposud zvyklí a „pouze“ vám přibydou nové funkce. Nebudete ztrácet čas seznamováním se s novým rozhraním a rovnou začnete pracovat.
K nejzajímavějším funkcím patří snadné sledování e-mailů – pro přiřazení e-mailu k projektu nebo jeho převedení na příležitost stačí jediné kliknutí. Díky přehlednému třídění zpráv do jednotlivých zakázek vždy rychle dohledáte důležitou komunikaci.
Neméně praktická je synchronizace úkolů a kalendáře. Automatická synchronizace úkolů / kalendářů vytvořených v CRM s Microsoft Outlookem a naopak umožňuje jejich prohlížení i na mobilním telefonu.
Nástroj pro Android i iOS
A takto bychom mohli pokračovat ještě hodně dlouho. CRM zdarma je nabité skvělými funkcemi, se kterými získáte absolutní kontrolu nad děním ve své firmě. Stáhnout si ho můžete ve verzi pro Android i iOS.
Pro více informací o jednotlivých funkcích čtěte CRM blog.