Máte u svého mobilu problém s hotspotem, daty, Wi-Fi, Bluetooth nebo NFC? Tady je řešení

Někdy se může stát, že na jakémkoliv mobilu bez ohledu na operační systém nastane nějaký problém s konektivitou. Týkat se to může Wi-Fi hotspotu, Bluetooth, NFC, mobilních sítí či běžného připojení k Wi-Fi sítím. To často lze však snadno vyřešit.

U každého mobilu můžete sáhnout po úplné obnově systému do továrního nastavení, ale v takovém případě ztratíte svá data. Novodobé Androidy však umožňují vyresetování pouze konektivity, což se týká jen mobilních sítí, Wi-Fi, hotspotu, Bluetooth nebo NFC. To vám může případné problémy s konektivitou vyřešit. Dole najdete postupy, jak na to.

 

Kde reset konektivity najdu?

Každý Androidí mobil může mít tuto funkci umístěnou trochu jinde. Často se tato funkce však nachází někde v systémových nastaveních, kde jsou možnosti pro resetování systému. Níže jsem vypsal pár postupů u mobilů, které jsem měl zrovna po ruce. Po každém resetu doporučuji daný mobil či tablet restartovat.

UPOZORŇUJI, že resetem nastavení konektivity sice nedojde ke ztrátě dat, ale ztratíte uložená hesla k Wi-Fi sítím a možná budete muset znovu nastavovat svůj Wi-Fi hotspot.

  • Xiaomi s Android 12/MIUI 13:
    Nastavení telefonu/Připojení a sdílení/Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth. V případě problémů s NFC využijte funkci „Obnovení funkce NFC“
  • Realme/Oppo s Android 11/12:
    Nastavení telefonu/Systémová nastavení/Zálohování a resetování/Resetovat telefon/Resetování nastavení sítě
  • HONOR s Android 12/Magic UI 6:
    Nastavení telefonu/Systém a aktualizace/Resetovat/Resetovat nastavení sítě

Pokud tento postup nepomůže, můžete vyzkoušet resetování celého mobilu do továrního nastavení. V případě problémů s Wi-Fi však může být na vině i váš Wi-Fi router.

>>Mohlo by se vám také líbit:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*