Kofola se pravděpodobně snaží zvýšit prodeje točené Kofoly, kterou najdete všude možně včetně vybraných benzinových pump. Firma jde na to moderním způsobem a pro obě hlavní mobilní platformy Android (Google Play) a iOS (App Store) vytvořila mobilní hru.
Hra nese název Pěnožrouti a dost připomíná populární Pokémon Go. Musíte si zakoupit točenou Kofolu, vyfotit logo na sklenici či kelímku a během okamžiku se v okolí ukáže příšerka, která vám chce „sežrat pěnu“. Lovci pěnožroutů se pak umisťují do žebříčku a lze se porovnat také s kamarády.
Nápad je to hezký, ale od hry jsem si přeci jen představoval něco jiného. Uloveného pěnožrouta si tedy vysloužíte po utracení reálných peněz za nápoj, což je škoda … Lze to však ošálit pouhou fotkou loga např. na oficiálních stránkách hry.