S.T.A.L.K.E.R. 2 dostává velkou aktualizaci patch 1.0.1 s opravami

Herní studio GSC Game World konečně vydalo očekávaný titul S.T.A.L.K.E.R. 2. Hra byla dlouho odkládána a sice sklízí především kladná hodnocení, ale stále obsahuje nějaké ty neduhy. Vývojáři o různých chybách moc dobře ví a usilovně pracují na jejich opravách. Všechny problémy můžete nahlašovat na oficiálním webu hry.

Opravy chyb skutečně probíhají a někdo již hlásil opravy zvukových efektů druhý den od vydání hry. Vývojáři nyní přináší velký opravný patch 1.0.1. Opravuje toho opravdu dost a pokud hru hrajete, doporučuji stáhnout její aktualizaci.

AI opravy:

  • Oprava skupin NPC, které se zasekly a zemřely v blízkosti přístřešku během aktivní emise.
  • Opraven problém, kdy Burer mohl z rukou hráče vyhodit jakoukoli zbraň z úkolu.
  • Přidány chybějící zvukové efekty pro Burerovu schopnost „Telekineze“.
  • Opraveny problémy s tím, že se NPC občas zasekly a nedosáhly místa úkolu. To mohlo způsobit nemožnost interakce s NPC nebo postupu do další fáze úkolu kvůli nečinnému chování NPC úkolu.
  • Opraveny problémy s poklesy výkonu/možnými pády mimo paměť v uzlech a lokacích přeplněných NPC během dlouhých herních seancí.
  • Opraven problém, kdy se NPC po smrti přesunuly do pozice A nebo začaly létat.
  • Opraven problém, kdy NPC nemohly sledovat, zda je cíl v krytu krytý před střelami, což způsobovalo, že střílely do krytu.
  • A další, více než 20 různých problémů s umělou inteligencí.

Optimalizace:

  • Opraven problém s neviditelnými NPC/mutanty, kteří se objevovali ve FOV, zatímco hráč provádí průzkum.
    Opraveny vizuální efekty ohně, které se při určitých úhlech kamery nezobrazovaly.
  • Opraveno přibližně 100 různých pádů, včetně potenciálních úniků paměti a problémů s EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION.

Zvuk:

  • Opraven problém, kdy hudba z boje hrála i po skončení boje.
  • A 7 dalších drobných zvukových chyb.

Úpravy vyvážení:

  • Náklady na opravu zbraní a brnění se snižují.
  • Výrazně se zvýšily náklady na artefakty (větší příjmy z prodeje).
  • Peněžní odměna za většinu úkolů je zvýšena z 2násobku na 3násobek.
  • Vylepšení brnění a zbraní na obtížnost Rookie.
  • Poškození od mutantů je na obtížnost Rookie mírně sníženo (více změn ve vyvážení zdraví mutantů v části Vyvážení boje).
  • Poškození hráčovy zbraně je na obtížnosti Rookie sníženo o 23 %.
  • Odolnost zbroje je zvýšena o 12,5 procenta.
  • Do specifické skrýše na Malé zóně přidán nástavec s tlumičem pro PTM.
  • Opraveny prodejní ceny exoskeletů, nyní je lze prodávat dráž.
  • Opravena prodejní cena vylepšených zbraní.
  • Přebalancován spotřební předmět Herkules: odstraněn debuff rychlosti hráče; zvýšeny parametry účinku (nyní může hráč po spotřebování nést větší váhu).
  • Některé další drobné opravy chyb.

Bojové vyvážení:

  • Snížení hmotnosti některých položek mise (včetně hmotnosti skenerů).
  • Mírně změněno poškození Bloodsuckera.
  • Snížení stupně ochrany proti úderu Bloodsuckera (větší poškození od zbraní).
  • Snížena Boodsuckerova regenerace HP mimo boj.
  • Mírně sníženo HP kontrolérů.
  • HP Burera je mírně sníženo.
  • HP kance je mírně sníženo.
  • HP masa je mírně sníženo.
  • Poškození kance při zásahu hlavy změněno na 100 % poškození těla.
  • Poškození kance ze střel do končetin je zvýšeno.
  • Poškození masa od střel do končetin je zvýšeno.
  • Výrazně zvýšena vzdálenost zbraně pro boj zblízka.
  • Mírně zvýšena vzdálenost nože pro boj zblízka.

Zvýšení počtu mrtvých zón gamepadu

  • Zvýšení počtu mrtvých zón gamepadu

Postavy:

  • Opravy očí a zubů na modelech NPC.
  • Několik drobných oprav modelů NPC a animací.

Cutscény

  • Přidány chybějící záběry na televizní displeje v závěrečné cutscéně.
  • Opraven problém s animací jelena v úvodní cutscéně.
  • A dalších 20 různých chyb v cutscénách.

Nastavení hry a nabídky

  • Upraven nečitelný text v dolní části obrazovky Shader Compilation.
  • Opraven problém s volbou „Nvidia Reflex Low Latency“, která se neukládala při dalších spuštěních hry.
  • A dalších 10 drobných problémů.

Interagovatelné objekty

  • Opraveny problémy s fyzikou u zničitelných a pohyblivých objektů, včetně těch, které se vznášejí ve vzduchu.
  • Opravena výzva k interakci se skleněnými dveřmi ve vnitřním dvoře SIRCAA, která způsobovala blokování průchodu.
  • Opraveny chybějící vnitřní dveře ve výtahu laboratoře X-11.
  • A další drobné chyby.

Hlavní úkol a vedlejší mise

Vyřešeno mnoho blokování úkolů a chyb, které se vyskytovaly za určitých podmínek. Mezi hlavní opravy patří:

  • Opravena chybějící interakce s mrtvými slepými psy v úkolu Lov slavíka.
  • Opraveny nesplnitelné cíle v úkolu Hledej a najdeš.
  • Opraveno několik problémů v úkolu Tam a zase zpátky, včetně jednoho, kdy nebylo možné najít artefakt.
  • Vyřešena dialogová smyčka se Zotovem během úkolu Jehla v kupce sena.
  • Opraveny blokátory postupu v úkolu Answers Come at a Price, včetně problémů s bandity po emisi a chybějícím předmětem Heavy Key.
  • Opraveny značky úkolů pro umístění NPC v úkolu Horká stopa.
  • Opraveny problémy související s dveřmi v úkolu Při hledání průvodce a v úkolu Vedlejší honička.
  • Opraven problém, kdy se během úkolu Just Like the Good Old Days nespustí cutscéna.
  • Opraven problém, kdy v Quitově táboře během úkolu Just Like the Good Old Days chybí Lodochka.
  • Opraven problém během úkolu Just Like the Good Old Days, kdy se Lodochka chová agresivně poté, co mu přinesl Emiter.
  • Vyřešeno přetrvávající elektřina ve vodě, když má být vypnutá během úkolu Do poslední kapky krve.
  • Opraveno několik problémů v úkolu Na hraně, včetně nečinných NPC, zaseknutých dveří a postupu útoku na monolit.
  • Opraveny blokátory postupu v úkolu Drobný incident, včetně problémů s Bayunovým obojkem a zamčenými dveřmi.
  • Řešeny poklesy výkonu a matoucí cíle v úkolu In Search of Past Glory.
  • Opraveny problémy v úkolu Vize pravdy, včetně zaseknutých NPC, zablokovaného postupu po dialogových oknech a nereagujícího chování družiny.
  • Vyřešeny zaseknuté scény a zablokovaný postup v úkolech Nebezpeční návštěvníci, Poslední lov Graye a Věčná záře.
  • Opraveno chování při spawnování NPC a nepřátel v úkolech The Boundary a Escape from the Cage.
  • Opraveny útoky na monolity a kontrolní brány v úkolu Legendy zóny.
  • Upraveno chování během úkolů jako Down Below, Budmo! a A Big Score, aby se vyřešilo zaseknutí NPC, špatně zarovnané značky a chybějící dialogové možnosti.
  • A přibližně 120 dalších problémů v rámci hlavní linie, vedlejších úkolů a setkání.

Zkušenosti z otevřeného světa

  • Opraveny natažené nebo chybějící končetiny u humanoidních mrtvol.
  • Opraveny chybějící trasy rychlého cestování, včetně cesty do betonárny pro muchomůrku.
  • Vyřešeny problémy s reproduktory, rychlým cestováním a interakcemi s NPC v různých lokacích, například v Bunkru vědců a v Chemické továrně.
  • Upraveno chování nepřátelských NPC během úkolů v Aréně, včetně taktiky banditů a zvýšeného množství munice pro boj s Tyranem.
  • Opraven postup při plnění úkolů Černá ovce a Klíč ke svobodě.
  • A bylo opraveno přibližně 50 dalších problémů.

Vedení hráče, vybavení a zbraně

  • Opravena chyba, která umožňovala prodávat předměty obchodníkovi za více peněz, než kolik ve skutečnosti stály.
  • Opraveny problémy s blokováním vstupů u PDA, inventáře a příloh při interakci s artefakty.
  • Opraveno chování svítilny po uložení/načtení.
  • Vyřešeny problémy s výběrem typu granátu, překrýváním značek kompasu a chybějícími značkami misí.
  • Opraveny nesrovnalosti s efekty vylepšení zbraní a zbroje, včetně cen a zvratů při vylepšení.
  • Vylepšeno chování HUD a prodloužena doba trvání nápovědy „Point of No Return“ během mise Down Below.
  • Opravena chyba, kdy hráč mohl prodávat předměty mise pomocí gamepadu.
  • A přibližně 50 drobných „anomálií“.

Hlasové a obličejové animace

  • Obnoveny chybějící obličejové animace pro Savu v úkolu Horká stopa a Mugwort v úkolu Věčná záře.
  • Opraveny chybějící hlasové repliky během úkolu Ať nikdo neodejde nespokojen.
  • Opraveny efekty rádiového volání, aby hlasy NPC správně odrážely vzdálenost při komunikaci.
  • A opraveno několik dalších věcí.

Svět

  • Opraveno blikání textur v různých lokacích, včetně koule, vojenské základny a chemické továrny.
  • Vyřešeny problémy s pohybem, včetně zaseknutí v některých lokacích během úkolů jako Once More Unto the Breach a A Tough Awakening.
  • Opraveny body spawnu artefaktů v některých oblastech.
  • Opraveno chování NPC během setkání.
  • Upravena hlasitost hlasu během bouřkového počasí pro lepší vyvážení zvuku.
  • A přibližně 50 dalších chyb.

Zdroj: vývojáři

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top