Herní ukrajinské studio GSC Game World po letech problematického vývoje a několika odložení konečně vydalo očekávaný titul S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chronobyl. Sklízí velmi kladná hodnocení a recenzi hry si můžete přečíst i na tomto webu. Vydání se neobešlo bez problémů s technickým stavem hry, ale vývojáři je řeší velmi rychle a hra již obdržela několik aktualizací.
Recenze hry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – zóna vás vtáhne a nepustí!
Dnes bylo oznámeno vypuštění další aktualizace s označením „Patch 1.1“. Jedná se o obrovskou aktualizaci, která opravuje obrovské množství chyb a přidává různé úpravy. K dispozici je celý seznam změn, a ten najdete zmíněný také níže. Vývojáři ho publikují v angličtině, ale níže se nachází v AI překladu do češtiny.
Jedná se o nový titul a s nějakými výraznými slevami v nejbližší době počítat nelze. Pokud nad hrou ale přemýšlíte, za sebe bych ji rozhodně mohl doporučit. Vývojáři nabízí sváteční 10 % slevu na Steam licenci. Není tedy výrazné, ale každá ušetřená koruna se počítá. Z původní ceny 59,99€ je nyní za €53,99€ za běžnou edici.
Opravy A-Life
- Opraven problém se spawnováním NPC za zády hráče.
- Hráči se nyní mohou častěji setkat s potulujícími se NPC napříč zónou.
- Výrazně prodloužena vzdálenost, na kterou jsou NPC A-Life pro hráče viditelné.
- Opraven problém s agresivní optimalizací, který znemožňoval existenci A-Life NPC v režimu Offline (mimo dosah vizualizace hráče).
– V režimu Offline budou A-Life v průběhu času nadále postupovat směrem ke svým cílům.
– Hráči nyní mohou mít příležitost setkat se s NPC A-Life, se kterými se již dříve setkali, a to tak, že se vydají stejným směrem jako NPC. - Vylepšena navigace NPC A-Life v režimu Offline pomocí GameGraph (globální navigační mapa AI):
– Opraveno několik problémů, kdy NPC nedokázaly následovat nebo najít cestu k určeným cílům.
– Opraveno několik problémů, kdy se NPC zasekávaly v přechodovém stavu Online-Offline. - Vylepšena motivace NPC A-Life rozšiřovat území a aktivně útočit na nepřátele a mutanty.
- Opraveny problémy, které mohly mít za následek, že se vyskytovalo méně NPC A-life, než bylo zamýšleno.
- Další vylepšení kontextových akcí pro zajištění plynulých přechodů mezi stavy Offline a Online u NPC, které se těmto akcím věnují.
- Skupiny prozkoumávající Zónu jsou nyní rozmanitější, pokud jde o možné frakce a velikosti skupin.
- Opraven problém, který při putování po Zóně neuspokojoval potřeby komunikace a rozhovorů lidských NPC.
- A několik dalších vylepšení souvisejících s vývojem.
AI
- Snížení počtu vyvolání a prodloužení doby mezi zplozením přízraků Pseudodogů.
- Opraven problém, kdy se zombíkům při sražení k zemi zkroutily ruce a nohy.
- Opraven problém, kdy se velcí mutanti schovávali za malým krytem, například za stromy.
- Opraven problém, kdy se při střelbě z automatických zbraní někdy natahovaly končetiny mutantů.
- Opraven problém, kdy se po smrti krysy granátem několikrát přehrály krvavé vizuální efekty.
- Opraven problém, kdy NPC rychle detekovaly hráče, když se krčil.
- Opraven problém, kdy NPC vstupovaly do dveří, aniž by je otevřely.
- Opraven problém, kdy ovladač mohl vzít pod kontrolu NPC z hlavního příběhu.
- Opraven problém, kdy se Chiméra pokoušela vstoupit do úzkého průchodu, do kterého nemohla vstoupit, místo aby se schovala do léčky.
- Opraven problém, kdy se NPC teleportovala do zakázaných oblastí, jako jsou bezpečné zóny a uzly.
- Opraven problém, kdy mutanti, kteří byli v krytu, nezměnili svůj kryt při obdržení poškození.
- Opraveny vizuální efekty Burerovy telepatické schopnosti.
- Drobné opravy chování v boji u NPC střílejících z krytů.
- Opravena animace Burerova házení předmětů.
- Opraveny některé problémy s NPC, které zůstávaly nečinné a odmítaly spustit dialogy související s misí.
- Opraven problém, kdy mutanti stále útočili na zombie ve vyřazení.
- Opraven problém, kdy se NPC zasekly v animaci míření.
- Opraven problém, kdy se přehrávala animace smrti u NPC, která byla vzkříšena jako zombie.
- Odstraněn problém, kdy neutrální NPC zůstane neutrální poté, co ji hráč zasáhne útokem zblízka.
- Opraven problém se zlomenými pažemi některých NPC při střelbě.
- Obecné vylepšení bojových zkušeností a vyhledávání cest NPC ve velkých soubojích se spoustou mrtvol.
- Opraven problém, kdy hráč mohl zabít chiméru pomocí kolotočové anomálie.
- Opraven problém, kdy se NPC při střelbě z krytů prostříhávaly skrz objekty a stěny.
- Drobná vylepšení mírumilovného chování NPC.
- Opraven problém, kdy NPC nezastavovaly boj při spuštění emise.
- Opraven problém, kdy někteří mutanti nemohli seskočit z překážky.
- Opraven problém, kdy se NPC po ukončení emise zasekly.
- Opraveno chování banditů po skončení emise během mise Bullseye.
- Opraven problém, kdy se NPC mohly teleportovat, pokud NPC nemohly postavit trasu.
- Opraven problém, kdy spolu NPC mohly přestat mluvit po načtení uložení.
- Opraven problém, kdy mrtvá těla mutantů odlétala do velké vzdálenosti od míst, kde byla zabita brokovnicí.
- A bylo opraveno dalších více než 50 drobných „anomálií“.
Opravy vyváženosti
- Zvýšení odměn za několik misí.
- Opraven problém, kdy artefakty s efektem fyzické ochrany poskytovaly maximální možný účinek.
- Změněna hodnota artefaktu „Zlatá rybka“ na 14 000 kupónů.
- Opraven problém, kdy hráč může mít nekonečné množství kupónů prostřednictvím prodeje a vrácení zpět jakéhokoli stohovatelného spotřebního materiálu.
- Opraveno zneužití nekonečného množství peněz při rozdělení stohu zbraní z prodejních oken.
- Opraven problém, kdy se NPC A-Life mohou spawnovat mrtvé s plnými zásobníky munice.
- Zvýšena doba odezvy schopností Šnorka o 30 %.
- Bylo zvýšeno poškození Gaussovy pušky.
- Zvýšena obtížnost boje s Koršunovem.
- Přepočítány odměny za mise s Harpyjí.
- Opravena okamžitá smrt hráče po získání téměř plného radiačního panelu.
- Opraveno, že Poltergeist a Burer v některých případech neudělují poškození vrženými předměty.
- Odstraněn zaměřovač POS 8x ze sortimentu několika obchodníků.
- Vyladěno poškození od polí PSY.
- S více než 10 dalšími dodanými drobnými opravami.
Opravy pádů, výkonu a optimalizace
- Prozkoumány a aplikovány další vylepšení mrtvých zón a křivek pro pohyb gamepadu, míření a ovládání kamery pro plynulejší a ovladatelnější zážitek při použití páček na ovladači.
- Opraveny poklesy výkonu na grafických kartách NVIDIA řady RTX 3000 se zapnutým generováním snímků FSR.
- Opraven problém se zamrzáním hry při výstupu z tunelu během mise Světlo na konci tunelu.
- Opraven problém s nefunkčním ovladačem Razer Kishi Ultra, který byl připojen pomocí připojení Bluetooth nebo kabelu.
- Opraven problém, kdy nefungoval bezdrátový ovladač MSI Force Pro, který byl připojen přes Bluetooth nebo kabelové připojení.
- Opraven problém, kdy ovladač Xbox X/S nefungoval prostřednictvím připojení Bluetooth.
- Vylepšení vstupních dat z ovladače.
- Opraven problém s vizuálními artefakty v uživatelském rozhraní ve hře při zapnutém DLSS.
- Opraven problém, kdy budova zmizela v hráčově kameře v místě továrny.
- Opraven problém, kdy budova poblíž Yantaru vyskočila do pohledu hráče, když se k ní blížil.
- Opraveny poklesy fps, které mohly být způsobeny velkým množstvím vodních částic.
- Vylepšení výkonu ve značně obydlených oblastech mapy
- Opraveny poklesy fps při interakci s mrtvolami v mělké vodě.
- Opraveno několik pádů EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
- Opraveno několik fatálních chyb, fatálních chyb nízké úrovně a selhání tvrzení.
- Celkem bylo prozkoumáno více než 200 pádů a byly implementovány další opravy.
Cutscény
- Několikanásobné vylepšení animací obličejů a hlasového doprovodu v obou jazycích v několika scénách.
- Opraven problém s chybějícími snímky v několika scénách.
- Opraven problém s chybějícími NPC v několika cutscénách.
- Opraven problém, kdy hlavní postavy a NPC mohou mít nečinné chování nebo oddělené části těla/vybavení v několika cutscénách.
- Opraven problém s chybějícími titulky v několika cutscénách.
- Opraven problém s chybějící haptickou zpětnou vazbou v několika cutscénách.
- Opraven problém s nepřehráním závěrečné cutscény v misi The Eternal Shining.
- Opraven problém, kdy se nespustila cutscéna na konci mise Zpátky na hromadu strusky.
- Opraven problém s neviditelným Nimblem během cutscény mise In Search of a Guide.
- Opraven problém, kdy hráč mohl zemřít během cutscény v misi Poslední krok.
- Celkem bylo vyřešeno více než 80 problémů s cutscénami.
Interagovatelné objekty
- Opraven problém, kdy byl výtah v laboratoři X11 po načtení uložení během mise Wishful Thinking zavřen.
- Opravena fyzika krabic s municí a rozbitých lamp.
- Opraveny některé problémy, kdy se NPC mohly zaseknout ve dveřích na různých místech.
- Opraven problém, kdy se při sestupu po žebříku mohl zvuk zacyklit a hráči se po sestupu z žebříku prořízli.
- Opraven zvuk při interakci s mrtvým tělem.
- Opraven problém, kdy dotyk NPC na dveře během pohybu nebo boje způsobil, že se dveře třásly.
- Opraveno, že se nápovědy k interakci pro kořist a sebrání těla zobrazovaly v různých vzdálenostech od těla.
- Opravena interakční nápověda pro léčení, která byla aktivní, když hráč neměl lékárničku.
- Opraven problém, kdy některé spotřební předměty mohly být neinteraktivní.
- A bylo opraveno až 20 dalších souvisejících problémů.
Hlavní mise a vývoj příběhu:
- Opraveno více než 15 chyb souvisejících s misí Na hraně, včetně problémů při úmrtí Hamstera a Ricocheta po vstupu do klubovny Zalissya, chyb, které bránily lékárníkovi Slavkovi v uzdravení, umožňovaly monolitům a mutantům dostat se do Hamsterova úkrytu a dalších.
- Opraveno několik problémů s misí A Minor Incident, včetně problému, kdy se fáze deníku Zeptej se Richtera na vědce po dialogu s Richterem zrušila místo dokončení, pokud již hráč měl obojek mutanta, a chyby se zavádějící značkou v cíli „Získat obojek od mutanta“.
- Opraveno několik problémů v misi „Vize pravdy“, kdy se Jizva nemusela zrodit, pokud se načetl předchozí starý save, „anomálie“, kdy se Jizva mohla stát nepřátelskou vůči Skifovi, chyba, kdy Hráč nemohl zahájit dialog se Zástupcem, a další věci.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl zahájit dialog s Richterem po poražení monolitického oddílu během mise Poslední přání.
- Opraven problém, kdy Hráč mohl získat softlock zraněním Richtera a jeho znepřátelením během mise Poslední přání.
- Opraven problém, kdy klon Fausta opouštěl své místo na balkóně, zatímco hráč bojoval s Monolithiany během mise Útok na Dugu.
- Opraven problém, kdy se Faust zasekl během boje s bossem v misi The Assault on Duga.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl pomoci vojákovi, obklopenému Monolithiany během mise Just Like the Good Old Days.
- Opraven problém s Lodochkou, která byla mrtvá v Tichém táboře během mise Just Like the Good Old Days.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl projít misí Subtile Matter, pokud před začátkem mise vyraboval předměty mise.
- Opraven problém s nepřítomným regenerátorem během mise An Act of Mercy.
- Opraven problém, kdy výtah v laboratořích X-11 zůstával během mise Wishful Thinking zavřený.
- Opraven problém, kdy se hráč mohl během mise Wishful Thinking zaseknout ve ventilaci pod budovou ARL, pokud tam zamířil před rozhovorem s Kryvenkem.
- Opraven problém se Slavíkem, který po zabití slepých psů v misi Dogfight nevydal dialog mise.
- Opraven blokátor, kvůli kterému nebylo možné zahájit dialog se Striderem po vypnutí skeneru během mise Hot on the Trail.
- Opraven problém s vedlejší misí A Sign of Hope, která nebyla dostupná po dokončení mise Hot on the Trail.
- Byl opraven problém, který se vyskytoval při práci prof. Lodochka chyběl v místě mise během nebo po emisi, pokud byla dokončena mise A Sign of Hope.
- Opraven problém s nekonečným spawnem stráží Ward v chemické továrně během mise Útěk z klece.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl dokončit fázi deníku Explore Echo Station pro misi Dead Frequency, pokud byl Shterev nalezen před získáním informací od týmu Bravo.
- Opravena cesta do Rooseveltu při misi King of the Hill, při které se hráči skrývali.
- Opraven problém, kdy po souboji s bossem Faustem byly po načtení uložení vypnuty ovládací prvky a horizontální pohyby kamery.
- Opraven problém s nepřeskočitelnou černou obrazovkou po závěrečné cutscéně v misi Tam a zase zpátky.
- Opraven problém s absencí úvodní scény v misi Tam a zase zpátky.
- Opraven problém s blokováním, kdy nebylo možné splnit cíl Promluvit si s Warlockem o křečkovi, pokud hráč zabil křečka předtím, než promluvil s Gafferem během mise On the Fire.
- Opraven problém s aktivní misí Bandit Mayhem poté, co hráč vrátil náklad do Huronu.
- Opraven problém, kdy tělo Bayuna v obojku zmizelo, když byl zabit během akce vyvolávání.
- Opraven problém, kdy se Jumper a Bluish stávali nepřátelskými po útoku na Hogovu jednotku během mise Změna směny.
- Opraven problém, kdy se uživatelé mohli dostat do nechtěných oblastí v lokaci Červená pevnost.
- Přidána brnění s obranou proti psi pro cíl „Získat brnění Psi“ během mise Ad astra per aspera.
- Opraven problém se zombiemi, které nečinně stály u čerpacích stanic v oblasti Swamps během mise Ad astra per aspera.
- Opraven problém, když se v ošetřovně během mise „Štěstí pro každého“ vyskytovali Monolithiáni.
- Opraven problém se softwarovým blokováním, kdy mise Odpovědi Přijďte za cenu nepokračuje poté, co byli bandité v depu zabiti po emisi.
- Opravena chyba s chybějícím PDA s jizvou po souboji s bossem.
- Opraven problém, kdy nebylo možné dokončit misi Temné časy po rozhovoru s Arkhypem Lichenem během emise.
- Opraven problém, kdy se NPC Monolith mohl spawnovat v uzavřené garáži během mise The Boundary.
- Opravena chyba, která bránila lékárníkovi Slavkovi v uzdravení během mise Na hraně.
- Opraven problém, který mohl způsobit zmizení Koršunova během souboje s bossem.
- Opraven problém, při kterém Jizva nezemřel po zničení posledního monitoru během boje s bossem.
- Opraven problém, při kterém mohl chybět Koršunov v lokaci se značkou, pokud se spustí emise, zatímco se hráč blíží k odpovědím Přijďte v lokaci mise Cena.
- Celkem bylo v sekci Hlavní mise opraveno více než 250 chyb a blokátorů.
Vedlejší mise a setkání v otevřeném světě
- Opraven problém, kdy hráč mohl během soubojů v aréně na Rostoku zabít diváky.
- Opraven problém, kdy nepřátelé mohli opustit Arénu během emise uprostřed mise The Freedom Colosseum.
- Vylepšeno vyvážení soubojů v Aréně na Rostoku.
- Opraven problém, kdy bylo možné použít průvodce v kulturním centru Enerhetyk Palace of Culture Hub po bodu, odkud není návratu, během mise Down Below.
- Opraven problém, kdy mise Warlocka nebylo možné dokončit po signálu.
- Upraveno, kdy se Pseudogiant objeví poté, co Vadyk Ohnivák začne hrát melodii.
- Opraveny situace, kdy NPC A-life zabily Seryoga Root, Senya Noose a Haryk Jacket.
- Opraveno NPC blokující průchod v některých oblastech Baru 100 rad.
- Opravena reputace technika oddělení.
- Byl opraven problém, kdy se po dokončení hry Hledání zašlé slávy Sparkem nespustilo setkání s monolity v podzemí Agropromu.
- Opraven problém, kdy zbraň Mytryk Genius zůstala jako předmět mise po zabití NPC, které zadá úkol k jejímu nalezení.
- Opraven problém, kdy po splnění mise Legendy zóny chybí NPC z vesnice nováčků.
- Opraven problém, kdy uživatelé mohou zůstat uzamčeni uvnitř Lodochkovy laboratoře, když zastřelí NPC Noontider před zavřením dveří.
- Zakázáno spawnování monolitů před aktivací funkce Udělovač přání v SIRCAA.
- Opraven problém, kdy se po návratu monolitů nespustilo setkání s žebrajícím Stalkerem.
- Opraveny některé problémy v dialogu s NPC v chemické továrně.
- Opraven problém, kdy se NPC Kirya teleportovala od hráče poté, co od něj dostala odměnu v baru 100 radů.
- Opraven problém, který mohl způsobit zamrznutí hry během dialogu v misi A Matter of Honor.
- Opraven problém, při kterém hráč nemohl najít setkání s prof. Zareckým po skončení mise Vše, co zbývá.
- Opraven problém, kdy v lokaci mise The Sound of Music mohly chybět hřebeny NPC po rozhovoru s nimi během mise Emise.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl postoupit v misích z Warlocku po skončení mise Na hraně.
- Opraveno více než 100 dalších chyb.
Režie otevřeného světa, průzkum a zážitek ze zóny
- Opraveno, že se blesková koule občas zasekne při pohybu ve vesnici Opachychi.
- Opraveno, že se někdy nezobrazovaly artefakty v obloukových anomáliích.
- Vylepšena fyzika mrtvých těl.
- Opraveno, když bylo poškozeno hráčovo vybavení, když se hráč krčil v Břitvě.
- Opraven problém s mizením mrtvol.
- Opravena natažená textura na některých stromech v otevřeném světě.
- Opraven problém s nečinnými VFX anomálií Toxic Cloud.
- Opraven problém s krysími roji, které se spawnovaly nad jeskyní v archanomálii Mist.
- Opraven problém, kdy se postavy po načtení posledního uložení promočily v suchých prostorách.
- Opraven problém s prudkými změnami počasí přítomnými ve 4:30 ranního času a 23:59 nočního času.
- Opraveno, že anomálie Bludná světla ne vždy spawnuje svůj artefakt.
- Opraven problém s anomálií Bulba arch, která se někdy nezobrazovala.
- Opraven problém s nevyhladitelnými mrtvolami, které se spawnují na hranici mezi oblastmi Cordon a Lesser Zone.
- Opraveno, že se hráč nemohl dostat k artefaktu poblíž „Opuštěného Hamletu“ v bažinách.
- Zvětšena vzdálenost pro bojové štěky.
- Opraven problém, při kterém se NPC zasekávaly ve dveřích během vysílání v uzlu Zalissya.
- Opraven problém, kdy se NPC mohly spawnovat a zaseknout na izolovaných površích (auta, krabice atd.).
- Vylepšeny vizuální efekty průstřelů.
- Vylepšena simulace látky u mrtvol NPC.
- Opraven problém s obtisky krve.
- Opraven problém, kdy se vzdálené oblasti prostředí v noci jevily příliš světlé.
- Opraven problém, kdy se animace probouzení zombíků restartovala pokaždé, když se hráč podíval jinam.
- Opraven problém, kdy někdy nedošlo k ukončení emise spuštěné během cutscény.
- Opraven problém, kdy kopáči v okolí struskové haldy nepřestali být po skončení boje agresivní vůči Hráči.
- A několik dalších vylepšení.
Úpravy vybavení a stavu hráče
- Opraven problém s tím, že helmy nemají ochranu Psi a Rad.
- Opraven problém, kdy brnění „SSP-100 Discovery“ a „SSP-99 Ecologist“ nemají ochranu PSI.
- Opraven problém, kdy hráči nemohou nainstalovat vylepšení Olověný kontejner na oblek PSZ-5V Strážce svobody.
- Kouř byl méně intenzivní při výstřelech ze zbraně s tlumičem.
- Opraveno zlomené rameno při nasazování zásobníku na kulomet.
- Opravena viditelnost nábojů v zásobníku během nabíjení.
- Přidán šplouchavý zvuk při dopadu šroubů na vodní hladinu.
- Opraven problém, kdy se při vybíjení po změně typu munice místo nábojů vyhazovaly prázdné nábojnice.
- Vylepšeno přerušování animačních sekvencí při nabíjení zbraní a používání spotřebních předmětů.
- Opraven problém s chybějícím zvukem nárazu šroubu při hodech na velkou vzdálenost.
- Drobné opravy vzhledu puškohledů.
- Opraven problém s nespotřebováním položek při použití rychlých klávesových zkratek.
- Opraven problém, kdy se vylepšení hlavní zbraně aplikovala na nainstalované moduly pod hlavní.
- Drobné opravy animací zaseknutých zbraní.
- Opraven problém, kdy hráč mohl současně vybavit detektor primární zbraní.
- Na obrazovce smrti se nyní správně zobrazuje příčina smrti.
- Opraven problém, kdy se hráč při provádění skrytého zabití zblízka v blízkosti zdi nebo jiného předmětu zasekl.
- Opraven problém s chybějícími částicemi VFX pro přízraky psy, když se střílelo blízko jejich modelů.
- Opraven problém, který mohl způsobit ztrátu ovládání po hraní na kytaru.
- Opraven problém, kdy hráč mohl získat neomezenou nosnost a vylepšit nevybavenou zbroj.
- Opraven problém, kdy hráč mohl získat neomezenou výdrž po zahájení dialogu ve skrčené poloze.
- A bylo vyřešeno více než 50 dalších problémů.
Vedení hráče, nastavení hry a nabídky:
- Aktualizované herní návody pro zlepšení prvních uživatelských zkušeností.
- Opraven problém, kdy se hráč přiblížil k místu mise a náhodně se objevily nové zbraně, které se mu vybavily do ruky.
- Opraven problém, kdy hráč nemohl při obchodování vyměnit porovnávané pozice zbraní.
- Povolena vylepšení pro oblek X7.
- Přidána možnost vrátit zpět odpojení předinstalovaných modulů v nabídce vylepšení.
- Přidány unikátní značky pro mutanty s elektro obojky.
- Přepracováno uživatelské rozhraní systémových oznámení o přijatých předmětech.
- Aktualizovány popisy vylepšení více zbrojí.
- Opraveny problémy, kdy značky misí na NPC navždy zmizely poté, co se NPC stala vůči hráči nepřátelskou.
- Odstraněna možnost obchodovat s NPC na základně Noontide.
- Přepracováno několik prvků uživatelského rozhraní v nabídce Upgrady v zařízení PDA.
- Přepracován design několika ikon v nabídce PDA.
- Opraven problém, kdy uživatelské rozhraní stromu upgradů po přepnutí mezi různými zbraněmi nekonzistentně měnilo svůj směr.
- Opravena chybějící animace pro změnu typu munice z gamepadu.
- Opraven vzhled indikace ohrožení po zavření hlavní nabídky.
- Opraven chybějící zvuk posouvání myší v PDA.
- Opraveno, že se po restartu klienta resetovala volba výstupního zařízení.
- Opraven problém, kdy se po načtení určitého souboru uložení objevila černá obrazovka.
- Odstraněno nadbytečné vyskakovací okno při obnovení výchozího nastavení.
- Bylo přeloženo nastavení kvality zvýšení rozlišení v možnostech.
- Barva značky Stashes změněna na fialovou.
- Opraveno, že technici nemohli nainstalovat některá vylepšení brnění.
- Opraveno, že brnění SSP-100 Discovery nelze vylepšit žádným technikem.
- Opraven problém, kdy nebylo možné použít spotřební materiál prostřednictvím rychlých slotů.
- Opraven problém, kdy se po opětovném nabití nezobrazoval zaměřovací kříž, pokud bylo znovu stisknuto tlačítko R.
- Opraven problém s posouváním uvnitř poznámky v PDA.
- Opraven problém, kdy se uživatel pohyboval pomalu a nemohl sprintovat po načtení ukládacího souboru, který byl vytvořen, když se uživatel nakláněl.
- Opraven problém s možností „HDR bílý bod“.
- A v této části bylo opraveno téměř 100 dalších „anomálií“.
Achievementy
- Opraven problém, kdy nelze získat achievement „Čtyři větry“.
- Opraven problém, kdy nelze získat achievement „Bingo“.
- Opraven problém, kdy hráči nemohli odemknout achievement v obchodě EGS.
Ukládání
- Opraven problém, kdy hráč nemohl načíst existující uložení po neočekávaném ukončení titulu a procesu steam.
- Opraven problém s chybějícími soubory uložení po tvrdém restartu PC\Xboxu.Další vylepšení:
– Některé aktualizace lokalizace a hlasu.
– Více než 40 úprav zvuku a různých typů úprav hlasitosti.
– Více než 20 vylepšení vzhledu některých postav a NPC.
– A více než 500 oprav:
– listí.
– Blikání textur.
– Chyby v navigačních sítích.
– kolize.
– chyby v polohování objektů a kontextových akcích.
– Opravy související s VFX.
– nezničitelné objekty a další.
Zdroj: GSC Game World, seznam změn byl přeložen pomocí DeepL, Steam, Threads