Český projekt ecPaper změnil majitele, od agentury Digital Media Publishing ho koupila česká společnost Opportunus s.r.o. Ta v oblasti online katalogů a letáků působí 10 let v téměř 60 zemích světa. „S přesunem veškerého byznysu stále více do online prostředí vidíme v nástroji ecPaper velký potenciál. Díky našim zkušenostem z oboru známe potřeby obchodníků používajících online katalogy a proto jsme přidali do nástroje ecPaper nové funkce, z nichž některé jsou v rámci podobných nástrojů unikátní,“ říká k akvizici CEO společnosti Opportunus Tomáš Varoščák.
Nástroj ecPaper pomáhá hlavně obchodním a výrobním firmám, které své zboží nabízejí i pomocí katalogů. Využívají ho například Peugeot ČR, Dedra nebo Sparkys. ecPaper mění běžné PDF katalogy na interaktivní prodejní nástroje, ve kterých si mohou klienti i zákazníci jednoduše prohlížet stránky bez nutnosti stahování velkých PDF souborů. Všechny produkty v katalogu lze také snadno propojit přímo s nakupováním v e-shopu. Tvorba a správa interaktivních katalogů probíhá velmi jednoduše a zvládne ji každý kancelářský pracovník nebo brigádník.
Interaktivní katalogy místo zastaralých PDF
Nástroj ecPaper umožňuje převést letáky, katalogy a jiné PDF materiály do moderní interaktivní podoby. Ty pak lze snadno spravovat a publikovat online. Vše je přitom rychlé, responzivní a interaktivní.
Kromě samotného převodu lze katalogy vybavit optimalizací pro vyhledávače (SEO), konverzí do e-shopu či jinam na web nebo pokročilými analytickými nástroji. Spravování katalogů probíhá přehledně v administraci na jednom místě a díky tomu správu zvládne opravdu každý. V nabídce je ale i možnost kompletního outsourcingu, kdy vše vyřeší tým ecPaperu.
Rychlé načtení a široká kompatibilita
Katalogy ecPaper se načítají mnohem rychleji než klasická PDF díky dobře optimalizované velikosti a postupnému stahování na pozadí. To zcela eliminuje odchody uživatelů s pomalým internetovým připojením.
Design ecPaper katalogů zajistí optimální zobrazení na PC i na všech telefonech a tabletech. Zobrazení je nejen přehledné, ale díky maximálnímu využití dostupné plochy i komfortní při čtení na menších displejích.
Vytvořené katalogy jsou navíc propojitelné i s Google Analytics, díky čemuž nabízí hlubší vhled a porozumění zákaznickému chování. Optimalizace budoucí komunikace je tak výrazně snazší a především vysoce efektivní.
Nakupování přímo z katalogu
Produkty lze jednoduše propojit pomocí odkazů přímo do karty produktu e-shopu nebo jiné části webového portfolia. Na rozdíl od konkurenčních řešení je díky inovativní technologii možné přidávání odkazů do katalogů ecPaper z valné části automatizovat a ušetřit tak čas a náklady na straně klienta.
ecPaper díky odkazům z katalogu povyšuje běžný propagační katalog na přímý prodejní kanál, který pomůže k růstu tržeb. Oblíbené hračkářství Sparkys v posledním čtvrtletí uplynulého roku získalo prostřednictvím katalogu s řešením ecPaper objednávky zboží v hodnotě 1,7 milionů korun.
Vytváření nových digitálních letáků snadno a rychle
EcPaper se nezaměřuje pouze na převod letáků do digitální prostředí, ale umožňuje i vytvoření letáku zcela nového nástrojem ecMaker. To probíhá stejně jako ostatní služby rychle a intuitivně. Stačí si vybrat jednu z nabízených šablon a přidat své produkty se zalistováním.
Cenová a časová nenáročnost
Službu ecPaper lze využít již od 1000 Kč měsíčně. ecPaper je tak vhodný nástroj jak pro malé začínající podnikatele, tak pro velké společnosti, které by chtěli více provázat tradiční komunikační nástroje s online prostředím.
Zdroje: TZ