Čekáte na reklamaci spotřebiče Gorenje? Zapomeňte na web a raději volejte

Je úplně jedno, jakou značku spotřebiče si zakoupíte, pokud nemáte štěstí, všude můžete narazit na vadný kus. Proto musí každý výrobce poskytnout záruku. U nových produktů dostanete v EU standardní záruku dva roky. Před pár měsíci jsem si zakoupil elektrický sporák značky Gorenje. Jedná se o roky prověřeného výrobce, ale já si zrovna vylosoval vadný kus. Obrátil jsem se na web výrobce, ale ten je jaksi v současné době nepoužitelný. Jak jsem reklamaci vyřešil?

Gorenje má na pohled hezký a přehledný web. Pokud chcete nějaký produkt reklamovat, musíte ho nejdříve zaregistrovat. V mém případě byl potřebný štítek s údaji za víkem trouby. Zdálo se, že registrace nového účtu proběhla v pořádku, ale bylo nutné vyčkat na potvrzení e-mailu. To byl problém, jelikož obdržení potvrzovacího e-mailu trvalo pár dní. Když už se zadařilo, spotřebič jsem dle pokynů zaregistroval pod svůj Gorenje účet. Zažádal jsem o servis, ukázalo se na webu potvrzení o úspěšném zaslání požadavku, ale nikdo se neozval. Zkusil jsem poslat požadavek další, ale ani za pár týdnů nedošlo ke kontaktu se servisem…

V prodejně Datartu jsem dostal telefonický kontakt na servis a po zavolání byl takřka okamžitě spojen s živým člověkem. Od příjemné paní na lince mi bylo sděleno, že žádný požadavek o reklamaci nikde nemá a web je tedy neodesílá. Je tedy k ničemu a pokud potřebujete vyřídit reklamaci, obraťte se na servis výhradně telefonicky. Kontakt je: 800 105 505.

Tímnto článek rozhodně nechci nijak shazovat výrobce Gorenje. Moc dobře vím, že se jedná o kvalitního výrobce. Článek má za cíl jen poukázat, že v případě problémů s webovou stránkou výrobce se můžete obrátit na servis telefonicky.

Zdroj: náhledový obrázek stažen ze stránek Gorenje

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top