Obtěžující hovory od mobilních operátorů trpět nemusíte. Sdělte jim svůj nesouhlas

Je úplně jedno, jakého mobilního operátora máte, ale všichni tři jsou nesmírně otravní. Především T-Mobile mi za poslední rok volal několikrát s různými nabídkami tarifů, výhodných mobilů za korunu a dalších nesmyslů. Už mi však došla trpělivost a konečně jsem se dokopal sdělit svůj nesouhlas. Na to máte plné právo u jakéhokoliv mobilního operátora a je to snadné.

Je dobré upozornit, že na mobilního operátora se tak úplně nemůžete zlobit. S možným kontaktováním pro marketingové účely totiž sami souhlasíte podepsáním smlouvy třeba na pobočce vašeho operátora nebo potvrzením v mobilní aplikací. Především v mobilních aplikacích je dobré opravdu pečlivě číst, jaká políčka máte vyplněná a s čím souhlasíte.

 

Jak mohu operátorovi sdělit svůj nesouhlas?

Je to snadné a pokud vám někdo od mobilního operátora zavolá, tak mu slušnou formou stačí sdělit, že si to již nepřejete a požadujete o výmaz ze seznamu. Doporučuji také se obrátit na webové stránky, ve formulářích sdělit nesouhlas nebo operátora kontaktovat jinou formou např. e-mailem a mělo by to jít i osobní návštěvou na pobočce.

 

Důležité odkazy pro udělení nesouhlasu:

V kontaktních formulářích na webových stránkách nebo v e-mailu nezapomeňte sdělit vaše tel. číslo, kterého se váš požadavek týká.

  • T-Mobile – Vyplňte formulář a v možnostech „S čím potřebujete pomoci?“ vyberte „Odvolání souhlasu s kontaktováním“. O odhlášení budete informováni e-mailem. V aplikaci Můj T-Mobile se po spuštění následně zobrazí okno s udělením souhlasu pro různé účely. Doporučuji tedy zkontrolovat, zda jsou všechna pole odškrtnutá a povolte jen nezbytné pro funkci aplikace.
Udělení souhlasu v mobilní aplikaci Můj T-Mobile
  • O2 – Tento operátor již tradičně nemá žádný použitelný formulář, aby bylo možné pohodlně sdělit svůj nesouhlas, jako je tomu u T-Mobile. Podívejte se tedy nejdříve do své samoobsluhy na webu nebo mobilní aplikaci. Navštívit můžete také pobočku operátora a šlo by to určitě i telefonicky.
  • O2 průzkumy spokojenosti – Odhlášení z kontaktování ohledně průzkumů spokojenosti s O2 je možné vyplněním na webu.
  • Vodafone – Také nemá žádný formulář, ale v odkaze se můžete dočíst, že odhlášení je možné v samoobsluze na webu nebo mobilní aplikaci Můj Vodafone.
  • Tesco Mobile – Nesouhlas můžete sdělit e-mailem: zakaznici@tescomobile.cz
  • BLESKmobil – Odkazy na informace ohledně osobních údajů odkazují jen na O2… Operátora lze kontaktovat kontaktním formulářem nebo hovorem.
  • SAZKAmobil – Nejdříve se na webu přihlaste do své samoobsluhy a následně otevřete odkaz v názvu operátora v tomto článku. Tam by se měla nacházet možnost pro nastavení souhlasu. lze kontaktovat i e-mailem: info@sazka.cz.
  • Mobil.cz – Babišův mobilní operátor má příšerný web bez informací… Zkontrolovat však můžete svou samoobsluhu, zda tam je nějaká možnost s nastavením souhlasů. Obrátit se můžete i na kontakty na zmíněné na webu.
  • ČEZ mobil – Pravděpodobně se nastavení souhlasu bude nacházet v samoobsluze. Navštívit můžete i běžnou pobočku ČEZ nebo volat na linku: 800 810 820.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top