Virtuální operátor Tesco Mobile využívá sítě O2 a na našem trhu si našel celkem dost spokojených zákazníků. Snaží se také inovovat a internetové stránky jsou nyní celé přepracované, nyní je možné si vyměnit SIM kartu a inovována byla také mobilní aplikace. Dostalo se i na nové balíčky, které mohou některým uživatelům ušetřit peníze.
Tesco Mobile se vyplatí především uživatelům, kteří vyžadují levné volání, ale operátor nabízí také mobilní internet v síti LTE. Pokud stále máte starší SIM kartu, která LTE nepodporuje, tak si ji konečně můžete vyměnit pomocí formuláře na stránkách operátora. Nemusíte nikam zdlouhavě volat, což je příjemná změna.
Nové jsou také balíčky a mladé uživatele může zaujmout balíček s neomezeným chatováním za 49 Kč/měsíc. Využívat tedy můžete Messenger, WhatsApp či Viber mez omezení. Zajímavější jsou také nově ceny datových balíčků, kdy ten nejvyšší s objemem dat až 7,5 GB vyjde na 549 Kč/měsíc. – Přehled všech balíčků
Mobilní aplikace pro Android (Obchod Play) a iOS (App Store) je konečně přepracovaná a konečně ji je možné bez problémů používat. Nechybí ani rychlé dokupování kreditu online, nastavení balíčků a sledování stavu kreditu. Aplikace se vážně podařila a bez problémů mi funguje i trvalé přihlašování.
SIM karty Tesco Mobile jsou předplacené, což znamená, že jsou anonymní. Pokud tedy za kartu zaplatíte v hotovosti a nebudete ji objednávat na e-shopu. Anonymity mohou někteří zneužívat a operátor se tedy snaží získat i nějaké ty informace. Po registraci do aplikace se mi tedy zobrazila hláška, kde bylo vyžadováno mé celé jméno, datum narození, adresa bydliště a počet členů v domácnosti. Za tyto informace dostanete 100 Kč bonusového kreditu. Sběr těchto informací se mi vůbec nelíbí, ale naštěstí je vše dobrovolné a vyplněné informace nejsou nijak ověřovány a můžete tedy vyplnit smyšlené informace.
Děkuji