Čekáte na reklamaci spotřebiče Gorenje? Zapomeňte na web a raději volejte

Je úplně jedno, jakou značku spotřebiče si zakoupíte, pokud nemáte štěstí, všude můžete narazit na vadný kus. Proto musí každý výrobce poskytnout záruku. U nových produktů dostanete v EU standardní záruku dva roky. Před pár měsíci jsem si zakoupil elektrický sporák značky Gorenje. Jedná se o roky prověřeného výrobce, ale já si zrovna vylosoval vadný kus. Obrátil jsem se na web výrobce, ale ten je jaksi v současné době nepoužitelný. Jak jsem reklamaci vyřešil?

Gorenje má na pohled hezký a přehledný web. Pokud chcete nějaký produkt reklamovat, musíte ho nejdříve zaregistrovat. V mém případě byl potřebný štítek s údaji za víkem trouby. Zdálo se, že registrace nového účtu proběhla v pořádku, ale bylo nutné vyčkat na potvrzení e-mailu. To byl problém, jelikož obdržení potvrzovacího e-mailu trvalo pár dní. Když už se zadařilo, spotřebič jsem dle pokynů zaregistroval pod svůj Gorenje účet. Zažádal jsem o servis, ukázalo se na webu potvrzení o úspěšném zaslání požadavku, ale nikdo se neozval. Zkusil jsem poslat požadavek další, ale ani za pár týdnů nedošlo ke kontaktu se servisem…

V prodejně Datartu jsem dostal telefonický kontakt na servis a po zavolání byl takřka okamžitě spojen s živým člověkem. Od příjemné paní na lince mi bylo sděleno, že žádný požadavek o reklamaci nikde nemá a web je tedy neodesílá. Je tedy k ničemu a pokud potřebujete vyřídit reklamaci, obraťte se na servis výhradně telefonicky. Kontakt je: 800 105 505.

Tímnto článek rozhodně nechci nijak shazovat výrobce Gorenje. Moc dobře vím, že se jedná o kvalitního výrobce. Článek má za cíl jen poukázat, že v případě problémů s webovou stránkou výrobce se můžete obrátit na servis telefonicky.

Zdroj: náhledový obrázek stažen ze stránek Gorenje

3 thoughts on “Čekáte na reklamaci spotřebiče Gorenje? Zapomeňte na web a raději volejte

  1. Dobrý den, pane Pupíku,
    mám stejnou zkušenost. Mně ale záruka mezitím vypršela a odkázali mne na placený pozáruční servis, také jsem koupila vadný výrobek. Jak se bránit ?
    Děkuji, Hana Slováčková

  2. Pokud je produkt po záruce, pak nezbyde nic jiného, než ho servisem nechat opravit na vlastní náklady…

  3. To znamená, že Gorenje je banda podvodníků.

Comments are closed.

Back To Top