Proč už nikdy kurýrní službu GLS?

Jsem člověk, který velice často využívá kurýrní služby. V dnešní době vše objednávám a odesílám z pohodlí domova či při cestě do práce z mobilu. Ano, téměř vše vyřizuji skrze internet. Mam tedy velké zkušenosti s dopravci. S žádnou jsem ale neměl tak otřesnou zkušenost, jak tomu bylo v případě GLS. Pozor, nejedná se o službu Geis (s touto službou jsem spokojen).

Je to asi týden zpět, co jsem si ze Sportisimo.cz objednal balíček. Sportisimo mi obratem napsalo e-mail, který informoval o tom, že balík bude odeslán částečně. Jedna část se nacházela na jiném skladě a vše bylo tedy v pořádku. Bohužel mi zboží bylo zasláno kurýrní společností GLS. První část mi byla doručena, ale ta druhá ani po týdnu nervů… Byl jsem doma a vyhlížel kurýra, ale večer mi vždy byla doručena SMS zpráva s e-mailem, že jsem nebyl doma zastižen (to jsem se dozvěděl  na stránce uvedené v SMS). To mi připomíná Českou poštu, která je ve srovnání s GLS rájem … Řidiči jsem tedy zavolal (všechny hovory mám nahrané) a ten slíbil, že se mi ozve ohledně času doručení a balíček mi ten den doručí. Svitla naděje, že mi balíček bude doručen. Bohužel řidič nezavolal a večer opět přišla SMS, že jsem nebyl zastižen.

Měl jsem chuť s mobilem hodit o zem a ihned jsem řidiči zavolal, ale ten mi všechny hovory zavěsil a pro jistotu jej úplně vypnul. Za pár minut jsem zkusil volat znovu a telefon vyzváněl, ale řidič opět můj hovor zavěsil. Zvláštní bylo, že po stížnosti na Facebooku společnosti GLS (na této stránce jsou stížnosti od více lidí) začal alespoň odepisovat na SMS zprávy, ale opět se nic nevyřešilo a balík byl na mou žádost odeslán zpět e-shopu. Po stížnostech i ze strany e-shopu byl balík po týdnu nakonec doručen jiným řidičem bez problémů. Sportisimo bych chtěl moc pochválit za ochotu a bleskové řešení problémů s balíkem.

 

Řekl jsem si, že s GLS už opravdu nechci mít nic společného. Bohužel jsem si ale objednal granule z Juko-Krmiva.cz a tento e-shop začal také používat tohoto nespolehlivého dopravce. Podle tel. čísla jsem měl tu čest se stejným řidičem, jak tomu bylo v případě balíčku ze Sportisima. Říkal jsem si, že řidič to už určitě doručí, když se předchozí balík řešil. No, ale řidič na to opět kašle. Opět přišla SMS, že můj balíček nebylo možno doručit. Řidiči jsem tedy volal, kdy jej doručí a bylo mi řečeno, že mi dnes 1.9.2017 zavolá a doručí ho tak, abych byl ještě doma. Bohužel žádný hovor uskutečněn nebyl, řidič neodepisuje na SMS a už mi ani nepřišla SMS o nedoručení balíčku.

Stížnosti na Weletrhu na kurýry GLS

Kontaktoval jsem tedy opět GLS na Facebooku, e-shop s žádostí o vrácení peněz a řidiči napsal SMS, aby balík poslal zpět. Na SMS ale neodepsal. Při použití Google narazíte na velký počet stížností na kurýry GLS i z pohledů podnikatelů. Dobrým příkladem je vláknu na Webtrhu.

Sdílej!

    2 thoughts on “Proč už nikdy kurýrní službu GLS?”

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    *