Proč už nikdy kurýrní službu GLS?

Jsem člověk, který velice často využívá kurýrní služby. V dnešní době vše objednávám a odesílám z pohodlí domova či při cestě do práce z mobilu. Ano, téměř vše vyřizuji skrze internet. Mam tedy velké zkušenosti s dopravci. S žádnou jsem ale neměl tak otřesnou zkušenost, jak tomu bylo v případě GLS. Pozor, nejedná se o službu Geis (s touto službou jsem spokojen).

Je to asi týden zpět, co jsem si ze Sportisimo.cz objednal balíček. Sportisimo mi obratem napsalo e-mail, který informoval o tom, že balík bude odeslán částečně. Jedna část se nacházela na jiném skladě a vše bylo tedy v pořádku. Bohužel mi zboží bylo zasláno kurýrní společností GLS. První část mi byla doručena, ale ta druhá ani po týdnu nervů… Byl jsem doma a vyhlížel kurýra, ale večer mi vždy byla doručena SMS zpráva s e-mailem, že jsem nebyl doma zastižen (to jsem se dozvěděl  na stránce uvedené v SMS). To mi připomíná Českou poštu, která je ve srovnání s GLS rájem … Řidiči jsem tedy zavolal (všechny hovory mám nahrané) a ten slíbil, že se mi ozve ohledně času doručení a balíček mi ten den doručí. Svitla naděje, že mi balíček bude doručen. Bohužel řidič nezavolal a večer opět přišla SMS, že jsem nebyl zastižen.

Měl jsem chuť s mobilem hodit o zem a ihned jsem řidiči zavolal, ale ten mi všechny hovory zavěsil a pro jistotu jej úplně vypnul. Za pár minut jsem zkusil volat znovu a telefon vyzváněl, ale řidič opět můj hovor zavěsil. Zvláštní bylo, že po stížnosti na Facebooku společnosti GLS (na této stránce jsou stížnosti od více lidí) začal alespoň odepisovat na SMS zprávy, ale opět se nic nevyřešilo a balík byl na mou žádost odeslán zpět e-shopu. Po stížnostech i ze strany e-shopu byl balík po týdnu nakonec doručen jiným řidičem bez problémů. Sportisimo bych chtěl moc pochválit za ochotu a bleskové řešení problémů s balíkem.

 

Řekl jsem si, že s GLS už opravdu nechci mít nic společného. Bohužel jsem si ale objednal granule z Juko-Krmiva.cz a tento e-shop začal také používat tohoto nespolehlivého dopravce. Podle tel. čísla jsem měl tu čest se stejným řidičem, jak tomu bylo v případě balíčku ze Sportisima. Říkal jsem si, že řidič to už určitě doručí, když se předchozí balík řešil. No, ale řidič na to opět kašle. Opět přišla SMS, že můj balíček nebylo možno doručit. Řidiči jsem tedy volal, kdy jej doručí a bylo mi řečeno, že mi dnes 1.9.2017 zavolá a doručí ho tak, abych byl ještě doma. Bohužel žádný hovor uskutečněn nebyl, řidič neodepisuje na SMS a už mi ani nepřišla SMS o nedoručení balíčku.

Stížnosti na Weletrhu na kurýry GLS

Kontaktoval jsem tedy opět GLS na Facebooku, e-shop s žádostí o vrácení peněz a řidiči napsal SMS, aby balík poslal zpět. Na SMS ale neodepsal. Při použití Google narazíte na velký počet stížností na kurýry GLS i z pohledů podnikatelů. Dobrým příkladem je vláknu na Webtrhu.

25 thoughts on “Proč už nikdy kurýrní službu GLS?”

  1. Mám také příšernou zkušenost s firmou GLS. Objednala jsem si stolek od holandské firmy s nábytkem přes český portál, zboží jsem zaplatila, čekala na doručení, nepřišlo, firma GLS ho ztratila, holandská firma poslala nové zboží, firma GLS ho opět ztratila… Nedoručený nábytek prý pak leží v nějakém skladu v Rakousku a časem se vyhodí. Plýtvání časem, penězi, materiálem, lidskou prací.

    1. Problém u zásilek ze zahraničí bývá že dají špatnou adresu a většinou i bez telefoního kontaktu….

  2. GLS ovládají roboti a jejich neosobní elektronický systém…jejich systém, na kterém sledují pohyb zásilek klienti je nefunkční…když bylo dnes, 10.8.2018 v tomto sledovacím systému uvedeno, že je celá transakce zrušena, ověřil jsem si zrušení transakce telefonicky na klientském centru, které mi zrušení transakce potvrdilo…poté jsem odešel na oběd…samozřejmě v době, kdy jsme obědval kurýr přijel…celkem už 2 dny ( 9. – 10.8.2018) se pokouším předat zásilku službě GLS, kterou si objednal můj protějšek ale nedaří se…

  3. Zdravím, také už nikdy ty zlodějě!!! Ráno mi příjde SMS s dobrko na 378 kc, Přijedou dva pánové s dobírkou 4800b kc, Já v penežence 400 na balík. Tak sem položila 400 s tímže zbytek zaplatím kartou. Páni že ne,.tak říkam v chodbe, jdu pro peníze co jsem měla na neco jinyho. Příjdu s 2000/ 2000 / 1000 ..(5000) pan mi dá 200 kc v 10/20/5 kc,,,než sem to prepocítala byli pryč i s mýma 400 kc.. pan radši telefo nebral. GLs ted tvrdí že kuryrovi nc neprebyva…se nedivim. Zlodeji. ALE TAKTO TO NENECHÁM, JE TO PONĚKOLIkATE. to chováni. Hruza,.

  4. Dnes mi měl kurýr doručit balík. Moje číslo k dispozici měl, protože nemáme zvonek. Byla jsem celý den doma a čekala na balík, který měl být doručen mezi 12.30 – 15.30. V 15.05 mi přišla zpráva, že nebylo možné doručit mi balík a že je uložen kdesi v zámečnictví. Když byla u objednávky zboží možnost vyzvednout si zboží osobně, neměla jsem být líná a zajít si pro něj, protože takhle jsem dala 79,- úplně za nic! Stejně si pro balíček musím dojít. Paní na infolince byla sice příjemná, ale nic, než omluvu mi neposkytla. Bohužel u objednávky nebyla možnost si nechat dovézt balíček přes PPL, se kterými mám dobré zkušenosti.

  5. Včera mi poslali sms že budou doručovat mezi 13-16 hodinou…..nic….dneska napsali že mezi 11-14….asi abych si vzal tyden dovolené.Je to smutný příběh.Žádná omluva…nic…to už si to radši nechám poslat poštou.Tuhle společnost už nikdy

  6. Většinou nemám čas na psaní recenzi, ale tentokrát jsem si čas udělala. Opravdu arogantní přístup, neustále opakující se email, že adresát nebyl zastižen, což není pravda. Zaplatíte 130kc za doručení předem a výsledek? Jsem opravdu hodně naštvaná!

  7. Nedoporučuji! Dva dny po sobě jsem dostala SMS, že balík nebylo možné doručit i když jsem byla přilepená k telefonu a zvonek nám doma také funguje. Zavolala jsem kurýrovi, který tvrdil, že mi volal. Nikdy více, balíček jsem nechala vrátit do obchodu.

  8. Není problém v GLS ale v kurýrů v daném člověku dělám u GLS taky kuryra a jezdím i do lesa nebo kde je to rozkopaný a mám taky auto za 300 tisíc a snažím se každej balíček dodat v čas a je my jedno kam jedu 😉

  9. Bohužel naprosto stejná zkušenost. Objednávku z e shopu mi odeslali obratem, 1. den kurýr GLS napsal, že není možné doručit z kapacitních důvodů. Další den napsal, že ho doručí mezi 13-16 hod, čekala jsem na kurýra, ale ve 13.40 mi přišla zpráva, že balíček uložil v depu ve 20 km vzdáleném městě. A teď babo raď.

  10. Trochu závidím, že někomu vůbec napíšou časové rozmezí, já nedostala ani info, který den přijedou. Telefon měli k dispozici, volal kurýr když stál před domem, řekla jsem, že budu doma do 10 minut byla jsem 15 km od domu a on mi řekl, že čeká 5 minut a pak jede.Dozvěděla jsem se, že je to jeho benevolence a že když si něco objednám, tak mám být doma – třeba týden. Mám na adrese privat i firmu, min.3 x týdně dostávám zásilky, ale od této zkušenosti již nikdy GLS.

  11. Za mě spokojenost, posílám a přijmám pouze od GLS .. daleko lepší než pošta, PPL nebo jiné. Asi záleží na člověku, který je koncový a doručuje Vám balíček. Asi se na to prostě vykašlou a je jim vše jedno. Naštěstí u nás jezdí kurýr, který nosí balíky do třetího patra a ještě se usmívá. Spokojenost.

  12. Stejná zkušenost,den v háji, kurýr mě nařkl ze lži,prý jsem nebyla doma, nebo měla nedostupný telefon a balíček je kde?V depu.Už nikdy.Píši stížnost a trvám na potrestání kurýra.

  13. Jsem kuryr GLS, asi tak cca sesti jezdime Prahu10. Mam mensi trasu ale mam hodne balíku cca 120b kdyz to neni pondeli (pondelky jsou nejlepsi mame malo baliku). Snazim se dorucit balik temer za kazdu cenu (zaplatil jsem za balik 6000kc protoze sem ho dorucil na schranky do bytu kde se stratil – byl sem hlupy). Proc se snazim dorucit? Protoze jsem placen za doruceni, kdyz nedorucim balik nemam penize. Nemam fixny plat. To co tady pisete vas chapu a je mi lito ze takhle to nekdy konci. Ja mam taky spatne zkusenosti ze zakaznikem. Treba jedna pani si objednala dobirku za cca 20 000czk, dvakrat sem ji volal pak zazvonil a nic! Tak jsem napsal smsku at se ozve. Opakovalo se to trikrat. Po treti nedoruceni se vraci balik odesilatelovi. Za dva tydny pani si objednala znovu balik ale uz za 35000kc jsem si rikal huraaa asi byla na dovolene ted bude doma a konecne ji dorucim. A holt nestalo se opet trikrat jsem ten balik dorucoval a zadna smska a ani na zvoneni nikdo nereagoval. Pak jeste pani si objednala po treti krat a taky bez uspechu. Jsem si rikal mozna v spatny cas dorucuji tak sem si jednou nechal balik az na konec vratil jsem se spatky asi kolem 16:00 a taky nic. 🙂 Jednou sem dorucoval pani balik v 9:00 a ta mi rekla ze je v pyzamu a ze neprisla ji smska tim padem neprijde dolu. Jeste se hadala se mnou ze JA musim poslat ji smsku kdy dorucuji. Ale neni to pravda a nakonec i na centrale zistila ze smsky posila system(jeste sem dostal vynadano od pani ze muzu byt rad ze mam praci v ceske republice protoze jsem slovak). Myslite ze jsem rad? Ze lide nevedi o case doruceni? Pri je to nejaky system kde jedine odesilatel nastavi aby prisla smska a je to za nejaku platbu. Od pondeli do patku od 5:00 fungujeme do? Podle baliku ale tedkom prichazim domu cca v 20:00 jsem nejen bez sil ale i psychicky nekdy na dne, ale praci nemenil bych ja to zvladnu 🙂 . Dostal sem i pochvalu co me tesi. Zalezi na lidech kdy kde a jak jim vyhovuje neda se bohuzel kazdymu vyhovet, coz me mrzi. Hezky den preji. A doufam ze baliky kvam prijdou pres GLS nebo PPL nebo DPD nebo dalsimi prepravnimi spolecnastami v poradku. P.S. omlouvam se za svou cestinu. 😉

  14. Mám velmi podobnou zkušenost. Je teda možné se nějak bránit? Na moji dlouhou stížnost s žádosti o vracení dopravného (protože jsem si pro balík po usilovném obvolávání různých lidí musela dojet sama k nějaké nepříjemné bábě do depa) bylo jen drze odpovězeno, že se omlouvají a že mě údajně jednou nezastihly doma, což je lež…
    Pak to zametli pod koberec. Proč tato společnost stále existuje? Přeci už by měla být dávno zákonem zrušená za podvody, lži a obírání o peníze…

  15. Dobrý den, po přečtení těchto negativních komentářů jsem se zhrozila, když mi měl přijít balíček z Fotodeky.cz a doručen kurýrní službou GLS, Počítala jsem s tou nejhorší variantou, že Kurýr nebude reagovat na sms a že balíček nedoručí. Byla jsem mile překvapena, ráno přišla smska s tím, že mi dnes doručí balíček mezi 9-11h , odepsala jsem mu, že budu doma ale že nejdou zvonky, tak aby když tak zavolal. Balíček přivezl v 10h ještě předem zavolal, balíček předal v pořádku ještě se mile usmál a poděkoval za smsku. moje zkušenost byla dobrá, doufám, že takových kurýrů je ve firmě víc.

  16. Zdravím všechny pesimisticky naladěné antifanoušky GLS. Pokud to
    to k něčemu bude aspon pro někoho z Vás budu moc rád. Takže pokud vám nepřijde zpráva SMS nebo mail není to chyba přepravce ani kurýra.Každý dodavatel má s dopravci uzavřenou smlouvu která ne vždy zahrnuje informaci koncovému zákazníkovi o době doručení.Záleží jak si to dodavatel nastaví. Pokud nemá tuto službu zřízenou má to levnější.Je jedno kdo to je PPL,DPD,GLS, ČP atd. Co se týče samotného doručování je pravda, že jsou problémy. Ale bohužel nejen ze strany některých kurýrů ale také ze strany některých zákazníků, kteří se domnívají, že za zaplacení cca 120 kč za poštovné si zakoupili sluhu. Jsme všichni lidé a ne všichni ses každým sneseme.A to nejen při doručování. Kdo by vydržel se od rána usmívat a být vlídný na zhruba 100 zákazníků kdy ž třeba jen 20 z nich kurýra poníží, urazí, a nebo si prostě zvedne své sebevědomí v domění, že má přece zaplaceno. Kolik má kurýr denně telefonátů s prosbou od zákazníka s nějakou změnou. Kolik zákazníků napíše pochvalu at už na nějaký server nebo třeba přímo dopravci na danného kurýra, že mu vyhověl nad rámec jeho povinností, jako tomu bývá v případech kdy kurýr např.selže. Jeto prostě práce jako každá jiná a dělame to my lidi.Existuje třeba automechanik se kterým sou všichni jeho zákazníci spokojeni? Zubaři? Ostatní lékaři? Vždy jsme část spokojená a část nespokojená. Tímto se prosím nikoho nezastávám jen píšu svůj názor. Taky jsem zákazník a vozí mi balíky a taky nejsem vždy spokojen.

  17. Píši sem jako zákázník i jako brigádník jezdící pro GLS.
    Jako zákazník jsem neměl nikdy problém s žádným dopravcem, at jsem bydlel kdekoliv, v lese, na horách nebo ve městě.
    A jako řidič-kurýr vám povím, že jednání a chování zákázníků bývá nezřídka tristní, na depu naložíte balíky, systém automaticky rozešle informaci, že balíky budou doručeny v určitém časovém rozmezí a zanechá v smsce nebo mailu mé tel.číslo. To že někdy přijedeme na adresu později, má své důvody, dopravní situace na trasách, nebo aktuální požadavky zákazníků, kteří vám zavolají nebo napíší, zda by bylo možno doručit balík jinam. Tím kurýr mění svou trasu, než měl původně danou, myslím tím jiný směr, někam se vracíme opakovaně, na někoho i přes volání s dostatečným předstihem, čekáme u domu třeba 10 minut (za tu dobu můžeme doručit i další dva a více balíků někomu jinému),nebo telefon nezvedá, schránka ani zvonek nejsou označeny jménem, sousedi danou osobu neznají, někdy je to i práce detektiva, a nemluvím o domech, které nemají nikde vyvěšeno číslo, tím zase nabíráme zpoždění, protože hledáme i na internetu přes mobil, kde se daný dům a adresát nachází přesně, všechny tyto situace nás ve výsledku zdrží tak, že přijedeme později, než v daný čas. Chválím ty zákazníky, kteří telefon zvednou a opravdu čekají, nezdržují nebo rovnou po obdržení informace o doručování, poskytnou informaci o změně nebo jiném požadavku. Snažíme se vyhovět opravdu každému, jsme placeni za doručený balík, jezdíme v jakémkoliv počasí a terénu, obyčejnými dodávkami, nikoliv tanky a formulemi. Toto a více děláme opravdu nad rámec vámi zaplacené služby a našich (kurýrních) povinností. Rozvážíme pro vícero lidí najednou, nikoliv jen pro vás, jako jediného zákazníka. (V uvedeném časovém rozmezí bychom měli rozvézt třeba i 100 balíků, spočtěte si,kolik času máme tedy na každého adresáta)
    Berte toto v potaz, obzvláště v předvánoční čas, který u dopravců začíná pravidelně během září každého roku. Jsme lidi a ruku na srdce, každý chce svou práci mít ulehčenou a ušetřenou od zbytečných komplikací.
    Malá rada, až vám přijde oznámení, že balík vám bude doručen v rozmezí nějakého času, jistě tam máte kontakt na řidiče, ten prosím použijte a řekněte mu, že budete doma pouze v určitý čas, nebo na jiném místě, ulehčíte komplikace a nervy nejen sobě, ale i danému řidiči, tím zvýšíte pravděpodobnost dodání balíku ve vší pohodě přímo k vám a v co nejkratší době. Nikdo vás nenutí, sedět doma celou dobu uvedenou ve zprávě o doručení.
    Kurýři jsou lidé jako vy, v supermarketu taky potkáváte prodavačky jak usměvavé a vstřícné, tak i zamračené a nepříjemné, to ale neznamená, že daný supermarket je špatný. V každém vašem podniku máte takové lidi i ve svých vlastních řadách,.
    Náš záměr je balík vám doručit včas, na uvedenou adresu a jméno, k maximální spokojenosti, nikoliv vás nahánět po světě, pátrat po neoznačených domech, a jiné vámi smyšlené pžadavky nad rámec námi nabízené služby. Vše je o komunikaci, když víte, že doma nemůžete být po celou dobu, dejte kurýrovi vědět, určitě vám bude chtít vyhovět, ač to není jeho povinností.

    1. Přidám odpověd taky se špatnou zkušeností z dneška. Přišla ráno sms že bude doručen balík..tak sem s tím počítala..ale časové rozmezí nikde takže sem nemohla být dopředu připravená..Mám doma dvě malé děti..jedno z nich je školkové s kašlem doma..Řidič volal že už je skoro tady. Odpověděla sem že za chvilku přídu..Strojím děti protože mrzne tak nemůžou jít nalehko ani na chvilku když jsou nemocný a samotný je doma nemůžu nechat protože bydlíme v patře a děti jsou ještě malé..a ani ne za 3 min. volá jako kde sem..vysvětlila sem mu že strojím malé děti že tam hned budu..a on že nebudu mít balík a že jede pric..tak sem mu řekla ať se uklidní a počká tam..kdyby mě nezdržoval telefonem tak tam jsem do 5 min. určitě..Venku jsem mu říkala že by bylo nejlepší teda vědět dopředu přibližně v kolik tady bude abych byla s dětma předem připravená..Říkal že to nejde že má hodně lidí..A jednání dost špatné už od začátku až do konce..škoda mluvit..tak nevím kde je chyba. Nevím ani kdy naposledy sem byla víc rozladěná vytočená…Ani popsat to nemůžu

  18. Dobrý den p. Honzo. Tak já každým dnem čekám balík a jsem z Prahy 10 tak doufám a přeji si, abych měla to štěstí a balík mi budete doručovat Vy.

  19. Nezlobte se na kurýry! Práce v zásilkové službě je tvrdá řehole! Nahlédli jsme do zákulisí a zkusili si to

    Přišla vám zpráva, že se bude očekávaný balíček doručovat mezi devátou a jedenáctou dopoledne? Zůstali jste kvůli tomu doma, ale už je dvanáct a balík nikde? Neobracejte svůj hněv hned na řidiče. Možná toho má jen příliš, ale to neznamená, že se nesnaží a zásilku nakonec nedoveze. Jak to funguje v praxi?
    Pátek 20.4.2018
    Práce v zásilkové službě…………………..

    Poznámka od admina infoek.cz:
    Pisatel tohoto komentáře sice uvedl autora celého článku, ale na svém webu nechci „odcizené“ články. Rozhodl jsem se tedy celý text zkrátit a níže vložit odkaz na celý článek.
    Díky za pochopení. 😉 – A.P.

    – Celý článek:
    https://www.prochlapy.cz/clanky/nezlobte-se-na-kuryry-prace-v-zasilkove-sluzbe-je-tvrda-rehole-nahledli-jsme-do-zakulisi-a-zkusili-si-to/

  20. Také otřesný zážitek,kurýr ,jestli se tomu tak vůbec dá říkat,šílené jednání ,3x jsem kvůli němu jel zbytečně autem
    do zásilkovny,naposledy řekl do telefonu ty vole a potom už telefon nezvedl.Ženská na centrále co přijímá stížnosti to považovala za normální,tak se také obdivuji ,že tahle ,,služba'“ může ještě existovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*