Sluchátka nebo reproduktor Bang & Olufsen nelze spárovat? Jak problém vyřešit? (Android)

3,5 mm audio jack konektor je tu s námi už opravdu dlouho a výrobci mobilních telefonů se jej snaží pomalu, ale jistě odstranit. Budoucnost je v bezdrátové technologii a výrobci musí vyvíjet bezdrátová řešení. Výrobce Bang & Olufsen ve svém portfoliu nabízí řadu kvalitních bezdrátových sluchátek a reproduktorů. Máte s prvotním spárováním problémy?

 

 

Na testování se mi dostala dvojice zajímavých bezdrátových sluchátek BeoPlay E8 a BeoPlay H4. Spojení probíhá pochopitelně skrze Bluetooth a s mobilem HTC U12 Life bylo prvotní spárování bezproblémové, ale na mobilech Nokia 7.1, ASUS ZenFone Max Pro M2 a BlackBerry KEY2 LE nastal problém. Sluchátka se odmítala spárovat a nepomohlo ani vypínání/zapínání Bluetooth a restarty mobilu i sluchátek. Pokud máte totožný problém, tak by vám mohl pomoci postup popsaný níže.

Nejdříve zkuste aktualizovat firmware

Pokud se nelze spojit s novějším mobilem, tak za tímto problémem může stát zastaralý firmware a je třeba jej aktualizovat.

 

Jak jsem dál problém vyřešil?

  1. V Obchodu Play stáhnout oficiální aplikaci BeoPlay
  2. Sluchátka dle postupu v krabičce zapněte, spusťte mobilní aplikaci a postupujte dle její pokynů.
  3. Pokud spárování neproběhlo úspěšně, tak stačí přejít do multitaskingu a aplikaci zavřít.
  4. Nyní stačí najít ikonku aplikace a dlouze na ni klepnout. Zvolte možnost: Informace o aplikaci.
  5. Nyní přejděte do: Úložiště a vymažte všechna data aplikace.
  6. Sluchátka vypněte a následně zapněte.
  7. Spusťte mobilní aplikaci a postupujte dle pokynů. Spárování by mělo být úspěšné.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*